Vaše nejčastější otázky

1) Jak poznám, že jsem zvolil správný program?

Každou objednávku individuálně kontrolujeme a z uvedených údajů vyhodnotíme, zda je Vámi zvolený program odpovídající Vašim potřebám. V případě, že se kalorický výpočet liší od zvoleného programu, telefonicky s Vámi výběr konzultujeme.

 

2) Jaké potraviny mohu z jídelníčku vynechat?

  • maso (nabízíme u každého programu variantu pro vegetariány)
  • ryby, popř. i mořské plody (krevety, apod.)

Bereme v úvahu preference klientů a snažíme se vyhovět individuálním požadavkům, bohužel tonení vždy, z technologického hlediska, proveditelné. Na všech krabičkách jsou uvedeny alergeny, obsaženy v jídle a každý klient si tak na svou zodpovědnost určí vhodnost potravin.

 

3) Mohu si program upravit (rozdělit) podle sebe?

  • Programy jsou pevně stanoveny a není tedy možné je upravovat nebo rozdělovat jinak, než je uvedeno v nabídce. Například program Family 15000kJ je určen pro 2 osoby, nelze jej tedy rozdělit na 3 menší porce apod.

 

4) Co dělat, když odjíždím na dovolenou či služební cestu?

  • Pokud potřebujete na určité dny program přerušit, dejte nám vědět telefonicky nebo emailem Mminimálně 2 dny předem. Váš požadavek obratem potvrdíme a program o vynechané dny prodloužíme.

 

5) Jakým způsobem můžu za program zaplatit?

  • U on-line objednávky můžete zvolit platbu bankovním převodem, platební kartou či hotově.
  • Ať již zvolíte jakýkoliv způsob platby, je potřeba mít objednávku uhrazenou, abychom Vám krabičky mohli doručit.
  • Jediná výjimka nastává při platbě v hotovosti, kdy danou částku předáte řidiči při prvním doručení krabiček.
Odkud k nám přícházíte?
VÍTEJTE!
VÍTEJTE!
Odkud k nám přícházíte?